Değerli Öğrencilerimiz,
Ders kayıt dönemi ile ilgili aşağıdaki hususlara dikkat edilmesini önemle belirtiriz;
1 ) Ders kayıt sürecindeki duyurular web sitemize ek olarak
https://www.instagram.com/yildizmimarlikbolumu/?hl=en
adresinde yayınlanacaktır. Süreçte gerçekleşecek bilgilendirmeler için ilgili adresi takip etmenizi öneririz.
2) Ders kayıt sürecinden önce “DD-008-Ders Kayıt Esasları”nı dikkatle okumanızı ve işlemlerinizi bu doğrultuda gerçekleştirmenizi önemle rica ederiz.
3) Ders kontenjan artırım taleplerinizi (ytumimlisanskayit@gmail.com) adresine e-posta yoluyla iletiniz. (mimblm@yildiz.edu.tr) adresine ilettiğiniz kontenjan artırım talepleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
4 ) 2., 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerimizin Dikkatine,
2018 Ders Planına tabi olup “Bina Bilgisi 2” ve “Seçmeli 1” grubu derslerini seçecek öğrencilerimizin 2024 ders planında yer alan “Bina Bilgisi” ve “Mesleki Seçmeli 1” derslerini seçmesi gerekmektedir.
5) YTÜ Mimarlık Bölüm Başkanlığı, 2024-2025 Bahar yarılında tüm “Mazeretli Ders Ekle-Sil”, “Shiningstar Programı Kapsamında Kayıt Başvuru” ve “Ders Çakışma” dilekçelerini çıktı olarak elden ve ıslak imzalı olarak kabul edecektir. Dijital olarak e-posta yoluyla iletilen dilekçeler değerlendirmeye alınmayacaktır.
6) Üniversitemizde ders kayıtlarını izleyen bağımsız ders kaydının hemen ardından ilgili eğitim öğretim döneminin ikinci haftası sonuna kadar (12-28 Şubat 2025) öğrenci, katkı payını yatırarak sistem üzerinden ders kaydını gerçekleştirebilecektir. Bu tarihlerde öğrenci ders silme işlemi yapamayacak olup maximum kredi sınırı içerisinde olmak kaydıyla yeni ders kaydı yapabilecektir.
Belirlenen bu tarihler (12-28 Şubat 2025) YTÜ Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliği'nin 20-c maddesinde geçen ve mazereti uygun görülen öğrenciler için verilen mazeretli ders kayıt tarihini de içerdiğinden akademik takvimde yer alan bu tarihlerden sonra fakülte yönetim kurulu kararı ile de dahil olmak üzere ders kaydı yapılamayacaktır.