Ana içeriğe atla

2017-2018 Bahar Dönemi Lisans Kayıt Esasları

YTU Lısans Ogrencılerı Icın Ders Kayıt Islemlerı (2017-2018 BAHAR Y_Y_).docx

 

 

YTÜ LİSANS PROGRAMLARINDA KAYITLI ÖĞRENİCLERİN DERS KAYIT İŞLEMLERİ 

(2017-2018 BAHAR YARIYILI)

 

2017-2018 Eğitim Öğretim Bahar Yarıyılında Mimarlık Fakültesi Mimarlık Bölümü Eğitim Planında yer alan derslere kayıt yaptıracak öğrencilerin göz önünde bulundurması gereken önemli hususlar ve takvim bilgileri aşağıda belirtilmiştir:

 

Aşağıda belirtilen hususlar çerçevesinde, ders alma dilekçesi ile derse kayıt söz konusu olamayacaktır.

Ders kontenjan arttırımları, 02.02.2018-08.02.2018 tarihleri arasında Bölüm Başkanlığı eposta adresi olan mimblm@yildiz.edu.tr adresine  saat 10:00’a kadar gönderilen talepler incelendikten sonra her gün saat 13:00-14:00 arasında gerçekleştirilecektir. Belirtilen saatler dışında kontenjan arttırımı gerçekleşmeyecektir. 10:00’dan sonra gönderilen talepler ertesi gün değerlendirmeye alınır. Arttırım talebi dersin tüm gruplarının kontenjanının dolu olması durumunda geçerli olacaktır. Kontenjan arttırım talebi, dersin kodu, adı, grubu bilgilerini içerecek şeklinde yapılmalıdır.

2017-2018 Bahar Yarıyılında ders kayıtları sürecinde “harcımı ödeyemedim, bulunduğum yerde internet yoktu, yurtdışındaydım vb. nedenlerle ders seçemedim” mazeretleri kesinlikle kabul edilmeyecektir. Tüm öğrencilerimizin ders kayıtlarını zamanında yapmaları gerekmektedir. Ders kayıtlarındaki hatalardan (farklı kodlu derse kayıt olma, başka bölüme açılan ders grubuna kayıt olma vb.) öğrenci sorumluluğundadır

İlk 2 hafta içerisinde sadece “hastalık, doğum, doğal afetler, tutukluluk, mahkumiyet ve askerlik gibi önceden öngörülemeyen mazereti” kabul edilenlerin dilekçesi alınarak ders kaydı “Fakülte Yönetim Kurulu Kararı” ile yapılacaktır. İlk 2 haftadan sonra mazeretleri geçerli olsa bile öğrencilerimizin dilekçeleri “başvuru süresi geçtiği için” reddedilecektir.

 

Kayıt yenileme işlemi iki aşamalıdır. İlk aşamada o yarıyılın katkı payı ödenir (katkı payı ödemesi gerekenler için), ikinci aşamada derse yazılma işlemi yapılır. Ders kayıt takvimi, ders kayıtlarının yapılması ve uyulması gereken kurallarla ilgili önemli bilgiler ekteki dosyada verilmektedir.

NOT: Ders kayıt esnasında yaşanan sorunlarla ilgili Yard. Doç. Dr. Gökçe Tuna Taygun ( gokcetunataygun@gmail.com ve Arş. Gör. Semih Serkan Ustaoğlu ( semihserkan.57@hotmail.com) ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.